zondag 2 december 2012

December Stuff


Vandaag heb ik en post over producten speciaal voor December. Ik heb deze producten uitgekozen omdat ik de kleur graag draag , ik vind de geur erbij passen of in vind ze gewoon heel erg fijn. December is persoonlijk mijn lievelings maand, meestal sneeuw of schatsen en vooral de gezelligheid. Alleen niet de kou!!!

 Hier heb ik 2 lip producten ik vind ze allebij heel erg mooi wand de lip gloss is iet meer aan de roze kan en de lippenstift aan de bruinen ik draag ze allebij graag. De lippenstift kwam ook laatst voor in een review.


Dit is de kaars van de webshop http://www.vankaarstotservet.nl/ en hij is ongeveer 3 euro. Ik vind deze heel erg lekker ruiken het ruikt naar dennennaalden en is lekker fris en de kleur vind ik echt super mooi.
De body scrub ruikt naar Icy Mint en ik vind dit wel fijn voor als je verkouden bent.

 


Ik draag deze mascara de laatste tijd heel vaak en vind hem erg fijn de poeder en blush draag ik ook vaak. De poeder ruikt lekker naar cocosnoot en de kleur van de blush pas bij bijna alles.




Het kan ook zo zijn dat ik later nieuwe producten er bij koop en dat die er bij komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten