dinsdag 27 november 2012

Montagne Jeunesse


Ik had dit paketje een tijdje geleden binnen gekregen en ik ben er echt heel erg blij mee. Ik vind de verpakking van de doos er heel erg leuk uit zien en het is van Montagne Jeunesse dat is dus een merk dat gezicht maskers verkoopt en in de webshop ook producten voor je gezicht lichaam en voeten. Ik gebruik ze vaak met vriendinnen als ik gal logeren. Je kan ze

kopen bij de Kruitvat , De Tuin en in hun webshop:  http://www.montagnejeunesse.com/     ze zijn ongeveer 2 euro per stuk. Ik heb er zelf 10 gekregen en ik ga ze allemaal een voor een reviewen dus de komende paar manden komen er posts online over Montagne Jeunesse.  Over de maskertjes ga ik nu dus niet teveel in de details wand ze komen om de beurt online. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten