woensdag 21 november 2012

Catrice: Be Natural!

Heey allemaal!
Vandaag heb ik een review van deze lipenstift .
Ik vind hem zelf heel erg mooi en ik draag hem heel vaak. Ik wou bijna een andere mee nemen met een wat rozere kleur maar ik heb toch deze gekozen wand ik vond de kleuren wel mooi bij mij passen.


Hier heb ik nog wat swatches van de lippestift. Op de foto's lijken ze wat meer aan de bruine/oranje kand maar dat valt best mee. Hij voel net alsof je labello opsmeert en heeft een lekkere geur en hij was maar 4 euro.




2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er echt mooi uit, ik heb zelf nog nooit een lipstick van Catrice gekocht maar ik ga er binnen kort wel 1 halen :)

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je! Ik volg je nu met bloglovin en met mijn google account.
    Alleen even een tip, je schrijft want met een d (wand).
    Verder heb je echt een leuke blog! x

    BeantwoordenVerwijderen